Kto może z nami jechać
Zniżki, Skarbonka
Dodatkowo Biuro organizuje czasowe promocje, podczas których udostępnia kody rabatowe pozwalające obniżyć cenę rezerwacji. W celu uzyskania kodu zachęcamy do śledzenia naszych mediów społecznościowych - Facebooka i Instagrama.
🌎 Oferta ST.pl
- City Break - to krótkie wyjazdy weekendowe do europejskich miast, które trzeba zobaczyć!
- Zwiedzanie - czyli nasz TRIPY - idealne rozwiązanie dla osób, które lubią odkrywać nowe miejsca i chcą w krótkim czasie zobaczyć jak najwiecej.
- Samolotem - oferty pobytowe dla tych, którzy preferują ten sposób podróżowania.
- Egzotyka - podróże pozwalające na odkrycie dalszych zakątków świata.
📋 Umowa i płatności
- zaliczkę należy wpłacić w ciągu 72 godzin od złożenia rezerwacji,
- pozostałą kwotę na 30 dni przed wyjazdem.
Poniżej 30 dni do wyjazdu:
- całą kwotę należy płacić podczas rezerwacji i dokonać płatności opcjami przelewów błyskawicznych (PayU)
Na niektórych wyjazdach wymagana jest opłata dewizowa. Jest ona płatna jest w panelu klienta pomiędzy 30 a 3 dniem przed rozpoczęciem wyjazdu. Nie ma możliwości uiszczenia opłaty u pilota wycieczki.
W celu późniejszej opłaty za rezerwację należy w Panelu klienta wybrać zakładkę “Rozliczenie” i preferowany rodzaj płatności. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.
Metody płatności:
- Szybki przelew online
- Przelew tradycyjny - płatność księgowana do 5 dni
- Płacę później
W przypadku braku terminowej płatności rezerwacja zostanie anulowana.
Opłatę dewizową należy opłacić w systemie w terminie od 30 do 3 dni przed rozpoczęciem wyjazdu.
- 20 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej ponad 6 dni,
- 7 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej 2-6 dni,
- 48 godzin przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej krócej niż 2 dni
Ze względu na niewystarczającą liczbę osób nie później niż na:
- 20 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej ponad 6 dni,
- 7 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej 2-6 dni,
- 48 godzin przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej krócej niż 2 dni
Ze względu na brak możliwości zrealizowania wyjazdu z powodu nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności niezwłocznie przed rozpoczęciem imprezy turystycznej (np. związanych z obostrzeniami COVID).
🚘 Podróż - autokary i samoloty
Bagaż główny: 1 sztuka: torba / walizka. Maksymalne wymiary, czyli wysokość + długość + szerokość nie mogą przekraczać 160 cm. Maksymalna waga 25 kg.
Bagaż podręczny: 1 sztuka: plecak / miękka torba. Maksymalna waga 7 kg
ZIMA:
Bagaż główny: Torba / miękka walizka (za możliwość wzięcia walizki typu "skorupa" dopłata) - Maksymalne wymiary, czyli wysokość + długość + szerokość nie mogą przekraczać 145 cm (do 20 kg)
Sprzęt: 1 para nart / 1 snowboard - z wiązaniami, oddzielnie buty SKI/SNB, oddzielnie kask
Bagaż podręczny: Plecak / miękka torba (do 7 kg)
Pamiętajcie! Te wszystkie ograniczenia są dla Waszego komfortu jazdy. W dużym stopniu od tego zależy w jakich warunkach i jak szybko dotrzemy na miejsce.
⌂ Zakwaterowanie
BB (bed&beakfast) - samo śniadanie
HB (half board) - śniadanie i obiadokolacja
FB (full board) - śniadanie, obiad i kolacja
Aby to zrobić należy zalogować się do swojego panelu klienta, następnie w zakładce “rezerwacje”, klikając w daną rezerwację wybrać zakładkę “Preferencje”. Po wybraniu motywacji podróży, po przejściu dalej pojawi się zapytanie ,,Czy jadą na wyjazd Twoi znajomi”. Teraz należy albo dopisać się do istniejącej grupy albo utworzyć własną nadając jej dowolną nazwę i hasło. Jeżeli uczestnicy grupy mają indywidualne rezerwacje, to po utworzeniu grupy należy przekazać im te dane, aby mogli w podobny sposób do takiej grupy dołączyć (wybierając ją z listy i zatwierdzając hasłem).
🛶 Na wyjeździe
👍 Nasza wiarygodność
Jeżeli chcesz skorzystać z naszej oferty i wybrać się z podróż życia, musisz podać nam swoje dane osobowe. Poniżej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące ich przetwarzania.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
Administrator to osoba lub instytucja, która decyduje o tym czy i kiedy będzie przetwarzała dane osobowe z uwagi na rodzaj swojej działalności, dzięki czemu może wykonywać swoją pracę. My, jako studenckie biuro podróży, potrzebujemy dostępu do Twoich danych aby umożliwić Ci zakup wymarzonej wycieczki, dlatego to ST Sp. z o.o. Spółka komandytowa jest Administratorem Twoich danych osobowych.
Z kim się możesz skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
Administrator wyznaczył specjalną osobę – Inspektora Ochrony Danych, który udzieli Ci szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby się z nim skontaktować napisz na adres e-mail: iod@pcat.pl lub wyślij list na adres: ul. Zuchów 2/34, 20-047 Lublin.
Jakie są cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu:
- realizacji wybranej przez Ciebie imprezy turystycznej, tj. umożliwienia Ci zakupu biletu, zapewnienia noclegu, uzyskania ubezpieczenia (na podstawie art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- rozpatrywania reklamacji (na podstawie art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- dochodzenia ewentualnych roszczeń (na podstawie art. 6 ust 1 lit. f RODO);
- reklamowania i informowania o naszej działalności na Facebooku, o ile wyrazisz na to zgodę, tj. dokonasz subskrypcji funpage poprzez kliknięcie ikony „Lubię to” lub „Obserwuj” (na podstawie art. 6 ust. 1. lit. a RODO);
- wysyłki newslettera drogą elektroniczną, o ile wyrazisz na to zgodę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- publikacji na profilu Facebook oraz stronie internetowej zdjęć z organizowanych przez nas imprez turystycznych, na których może być utrwalony Twój wizerunek jako element tła lub zbiorowości (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- realizacji przepisów podatkowych i o rachunkowości (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celach statystycznych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Komu możemy udostępnić Twoje dane
Abyśmy mogli realizować swoje zadania, Twoje dane osobowe możemy przekazywać podmiotom odpowiadającym za konkretne etapy wybranej przez Ciebie imprezy turystycznej, tj.: przewoźnikom (liniom lotniczym lub autokarowym), hotelom, pilotom wycieczek, firmom ubezpieczeniowym, a także podmiotom wspierającym procesy księgowe i prawne oraz podmiotom świadczącym usługi IT, w tym hostingu.
W zależności od wybranej przez Ciebie imprezy turystycznej możemy przekazywać Twoje dane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Przez jaki czas będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe
Twoje dane osobowe będziemy przechowywać:
- przez czas, w którym przepisy prawa nakazują nam przechowywać Twoje dane osobowe;
- przez czas, w którym możemy ponieść konsekwencje prawne nienależytego wykonania lub niewykonania naszych zadań oraz obowiązków;
- do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu lub ustania uzasadnionego interesu prawnego w przetwarzaniu Twoich danych;
- do czasu, kiedy nie zostanie cofnięta udzielona przez Ciebie zgoda.
Czy musisz nam podać swoje dane osobowe
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne aby skorzystać z naszych usług i wykupić wycieczkę.
Jakie przysługują Ci prawa
Ponieważ przetwarzamy Twoje dane osobowe masz prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania danych jeśli są błędne, uzupełnienia danych jeśli zauważysz, że są niekompletne;
- ograniczenia przetwarzania danych np. jeżeli zauważysz, że Twoje dane osobowe są nieprawidłowe, do czasu sprawdzenia ich prawidłowości – na okres pozwalający nam to sprawdzić;
- usunięcia danych np.: kiedy cofniesz swoją zgodę na ich przetwarzanie (przy czym cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) lub kiedy Twoje dane nie będą już potrzebne do celu, dla którego zostały zebrane;
- sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w przypadkach, gdy masz do tego prawo (np. kiedy uznasz, że opublikowane przez nas zdjęcie z imprezy turystycznej przedstawia Twój wizerunek w sposób inny, niż jako element tła lub zbiorowości).
Prawo wniesienia skargi
Jeśli uznasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z przepisami prawa, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez nas automatycznie, w tym poprzez profilowanie.