Logo
Logo Logo

Pytania i odpowiedzi

FAQ

Czy mogę jechać z Wami na wyjazd, jeśli mam ponizęj 30 lat?
Tak, pomimo że nasze wyjazdy są skierowane do osób 30+ to jak najbardziej możemy zabrać również osoby młodsze, które liczą na nawiązanie nowych znajomości.

Czy na wyjazd może zapisać się osoba z zagranicy nie posiadający numeru PESEL (pole wymagane przy zapisach)?

Tak. Podczas wypełniania formularza rezerwacji osoba nie posiadający PESELU musi wprowadzić swój kod identyfikacyjny (kod będzie potrzebny przy logowaniu do Panelu Klienta). Kod składa się z 7 cyfr. Pierwsze 6 mówi o dacie urodzenia (RRMMDD), ostatnia o płci (K=0, M=1). Np. Romeo (urodzony 23-02-1985, mężczyzna M=1) wpisze 8502231, a Julia (13-09-1990, K=0) wpisze 9009130.

Jakie rodzaje ofert proponujecie?

- Samolotem. Oferty pobytowe dla osób ceniących sobie komfort oraz czas transportu.
- Autokarem. W lecie są to przede wszystkim oferty nastawione na zwiedzanie. Szczególnie polecamy je osobom, które lubią wyjazdy typu słońce + plaża. W zimie to oferty SKI/SNB, czyli dla wszystkich miłośników białego szaleństwa.
- City Break. To krótkie wyjazdy weekendowe do europejskich miast, które trzeba zobaczyć!
- Eurotrip. Czyli zwiedzanie + wypoczynek. Jeżeli lubisz odkrywać nowe miejsca, a do tego chcesz odpocząć i trochę poplażować, to idealne rozwiązanie dla Ciebie.

W jakim terminie muszę dokonać płatności?

Aby potwierdzić swoją rezerwację należy wpłacić zaliczkę. Jej wysokość jest określona przy każdej z naszych ofert. Zaliczka powinna być u nas zaksięgowana na 2 dni po dokonaniu rezerwacji. Natomiast całość kwoty na 30 dni przed rozpoczęciem imprezy. O zaksięgowaniu zostaniesz poinformowany mailowo. Wszelkie płatności (ile wpłaciłeś, ile pozostało do zapłaty itp.) możesz sprawdzić po zalogowaniu się do Panelu Klienta.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Rezerwację można opłacić za pomocą płatności on-line, przelewu internetowego, bankowego, czy tradycyjnego na poczcie. Dane do realizacji przelewu, wraz z kwotą jaka pozostała do uregulowania znajdziesz w swoim Panelu Klienta. W tytule przelewu prosimy o wpisanie wyłącznie numer rezerwacji. Nie przyjmujemy płatności gotówką w biurze.

Niektóre z kwot (wycieczki fakultatywne, opłaty na realizację programu itp.) są pobierane w €. Jak mogę dokonać płatności za te świadczenia?

Wszystkie świadczenia, za które płatność jest określona w € realizuje się w trakcie wyjazdu, bezpośrednio do naszej kadry. Nie ma konieczności przeliczania walut. Prosimy byście mieli przygotowane wyliczone kwoty ze sobą.